Torsdag !

Det blev en tidig morron även idag.......Dom små vaknade vid 07.15. Jag kände mig lite seg då. Men dom verkade pigga o fulla av energi.
Så medans dom käkade lelle så passade jag på att sätta på en tvättmaskin. Sen var det ju morronsysslorna (fika,tvätta oss, borsta tänder, klä oss)innan det var dags för dagis 09.00.

Frida blir glad så fort hon ser dagis. Hon springer o skrattar ner för backen mot dagis.
Så de e ju positivt :-) !!!!
Även idag så brydde dom sej inte att jag skulle gå. Ja sa bara hej då. Och dom stod o vinka med fröken i fönstret. Inget grin!!!!!!

Så när jag kom hem så åkte symaskinen fram. Det var dags att ta tag i panellängderna som jag köpte för typ 2 v sen. För att ha i köket o matrummet. Dom har legat på micron sen dess........

Men nu sitter dom uppe......

Hämtade barnen till 11.30 ....Hampus bara skrattade åt mej då jag kom. Frida kom o krama mig. Dom är 2 dagarna dom ha varit själva så har dom inte ens frågat efter mamma eller pappa.
Dom hade ätit väldigt bra båda 2. Idag hade dom fått Kebabgryta o ris. De va något nytt för dom, åtminstone grytan. Men den hade gått hem hos båda 2. Frida hade även ätit en del gurka o tomat. Men apelsin som dom fick ute ville hon inte ha. Men man kan inte gilla allting.

Nu ligger dom o sover i sina sängar.........utvilade för att busa en del när pappa kommer hem:-)

Kram kram alla vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0