Torsdag eftermiddag !!

När vi kom hem från dagis så la jag ner Hampus o Frida för att sova lunch.......Hampus somna ganska omgående. Men Frida låg o filosofera mest i stället för att sova. Men hon fick ligga ändå, så hon fick slappna av o ta igen sig lite efter dagis.

Strax efter 14 tiden så var det dags för mellis........Det blev äpple för båda men Frida fick physalis oxå. Hon gillar såna bollar! De trodde jag inte.

Vid 15 tiden kom Jonas hem från jobbet. Han började med middagen(Köttfärssås o spaghetti) då.Han hade lovat att han skulle fixa den idag.
Så jag passade på att hänga tvätten medans och barnen lekte för fullt.
När allt va klart så satte vi oss allihop för att käka.......mysigt!!! Hampus fick käka själv o Frida fick även idag prova o dricka ur en mugg utan pip o handtag. O de gick mycket bättre än igår. Duktig tjej!!!!!

Efter middagen gick Jonas o barnen ut på gårn för Jonas skulle slipa på huven till barnens eljeep. Så jag plockade ihop inne innan jag gick ut en stund med dom.

Väl inne igen så tog vi en dusch allihop. Hampus o Jonas fick börja sen gick dom upp o myste i soffan. Sen  duscha jag o Frida med Bamse(duschcremen o schampoo).
Sen blev det lite mys i soffan innan det blev lelle o sovtajm. Så nu ligger dom i sina sängar för natten.  För att vara utvilade inför en ny dagisdag. Dom verkar trivas bra på Uttern!!! Kul att det funkar bra...... :-)
 Nu ska jag ta o kolla på tv med Jonas.......

Kram kram alla vänner!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0