TISDAG!

I morse gick jag ner o tog en härlig morgon dusch vid 07.20. Trodde att barnen skulle ha vaknat då jag va klar, men inte då!!!
Så jag gjorde "lelle" o gick in till dom. Frida tittade upp o såg lelle flaskan o då högg hon den rätt fort. Hampus fick jag peta på flera ggr innan han vaknade.

Medans dom käkade så passade jag på att tömma diskstället. Sedan var det dags för att klä sig för dagis. När vi va klara så traskade vi iväg bort till dagis till 9.00.  Väl inne på dagis så han jag knappt ta av dom ytterkläderna innan dom skulle börja o leka.
Så det blev lek inne i 30 min typ sen så var det utelek som stod på tur.
Då frågade jag en av fröknarna om jag eller dom skulle klä dom. Men då fick jag till svar att det fixade dom. O jag fick stanna inne medans.
Frida protesterade först för hon såg att jag stannade inne. Men då fick hon ta med nalle puh nallen ut. Så då blev hon glad. Sen så fick hon köra en barnvagn ute.

Så hon körde runt huset ett ex antal varv under tiden dom va ute. Sen när barnen skulle gå in så var det dags för oss att gå hem. Så dom kom 2 av fröknarna o gav ett stort plus för deras ytterkläder. Kanonbra kläder tyckte dom !!! Hampus o Frida blev jätteglad då dom fick se att jag kom ut :-)

Sen bar det väg hemöver för lunch o sovstund. Frida började o skulle gå men till slut fick hon sätta sej i vagnen fastspänd. för hon va så trött!!!!
Väl hemma blev det korv o makaroner o därefter sovstund.

O imorron ska dom vara där själva, ska bli kul o se hur det gå!!!! Men de får ni höra imorron!

Kram kram alla vänner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0