Tisdag !

Idag var det dags för dagis igen........

Skjussade dit dom till kl.8.00. Sen for jag hem o passade på att dammsuga o sen tog jag det lite lugnt. O vid 10.30 så cyklade jag o Jonas bort o hämtade dom små liven. När vi kom dit var dom ute o lekte med barnen.Frida ropade högljutt på pappa när vi kom cyklande.

Så vi cyklade hem o käkade lunch, Jonas fixade middagsmaten o jag diskade. Sen blev det sovtajm för Hampus o Frida. Hampus somnade ganska snabbt men Frida tro ja inte sov nånting. Hon låg mest o surra med Bamse o alla andra nallar i sängen.

Vid halv 3 så for Jonas o jobba. Vi tog lite äpple innan vi stack iväg på Dollar för att köpa toabal, sköljmedel, toaborstar m.m.
När vi kom hem käkade vi middag; Spaghetti o Skinksås.

  
Hampus fick käka själv. Och nog fick han i sig det mesta av maten.
Men kladdigt blev det........ :-)

    
  

 Efter maten skulle jag göra Morots o Kanelmuffins. Men kom på mitt i bakningen att jag inte hade nå Kanel så det fick bli muffins utan kanel :-(
Vid halv 6 så kom min kompis Camilla förbi med hennes knoddar; Noel o Signe. Så då klädde vi på oss o gick ut o gunga o lekte i sandlådan. Härligt för dom o få leka av sig en stund innan dom skulle in o sova för natten.
Här kommer några bilder av uteleken........

                             
 Frida o Noel leker i sandlådan.




                             
       Hampus leker i sandlådan.





Hampus gungar.







Glöm inte att kolla min sida på pixbox.........lite nya bilder där oxå!!!!

 

Kram kram alla vänner !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0