Onsdag !

Som vanligt går det bara bra för barnen på dagis. O dom blir alltid lika glad o se mig när jag kommer o hämtar dom. Så det känns mycket bra. Kul att det funkar o att dom trivs. Sen tycker jag att det är väldigt bra personal oxå. Så det är bara positivt !!!!

Idag hade Frida målat på dagis. Hon hade sett ut som värsta "picasso" när hon stod o måla på papperet på målarstativet. (De e bra sa jag .......Frida blir en berömd konstnär o försörjer sin mor o far......hihi.....)

Efter att vi hade käkat middag jag o barnen, så for vi o köpte Ljung o några silverekar. Sen begav vi oss till graven o plantera ljung. Så nu är det fint där. Ska ta med gravlyktan o tända ett ljus nästa gång.
Sen när vi kom hem så plantera jag Ljung o silverekar i blomlådan utanför köksfönstret....det blev en liten "färgklick" så här i hösttider.


Kram kram alla vänner!!!

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0