Onsdag !

Ja imorse hade man morgonpigga barn. Behövde inte väcka nån då. När jag höll på att göra iordning Hampa så ringde telefon, klockan var då 07.20......hm tänkte jag vem ringer den här tiden. Men då var det Pelletsbilen som ringde o sa att han va på väg till oss för att lasta av 5 pallar pellets.
Så då bar det iväg ut o ta emot han o sen in o göra iklar barnen o iväg till dagis.

När vi kom till dagis var det jättelugnt. Lite nedsläckt i lillhallen o 2 tända ljuslyktor som hängde i taket. Och inne i stor hallen så spelade dom lugn musik. Mysigt värre här. Och än så länge var det bara en kille där. Så nu var dom 3 st. Men det skulle komma nån fler oxå.

När jag kom hem passade jag på att dammsuga o torka golven. Och vid 9.30 så kom sotarn. Allt va så bra sa han!!!Skönt o höra.
Sen bar det iväg o hämta barnen vid 10.45. Dom blir alltid lika glad o se mig. Kul!!!
 
Därfter begav vi oss hem för lunch o sovtajm. Medans dom sov fixa jag o sota pannan o fyllde pellets. Men när jag var klar med sotningen o hade duschat. Så låg Frida fortfarande vaken i sängen. Så jag tog med henne upp till våran säng. Så hon ligger o kollar på barnprogram o myser med Bamse.

Idag ringde även Dollar o ville att jag skulle jobba på fredag kl.10-18. Absolut fixar de ja!!!!Så då ska barnen vara där 9.30-15.30. Så jag lämnar o Jonas hämtar. Så då blir det både lunch o sovning. Ska bli kul o se hur det kommer att gå.

Nä nu ska jag mysa med Frida.

Kram kram alla vänner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0