Onsdag !

Ja i morse hade man 2 rätt trötta barn.
Hampus vaknade när jag kom in med lelle strax efter 07.00. Men Frida fick jag väcka. Så strax före 08.00 begav vi oss emot dagis. Frida blir alltid lika glad då hon ser dagis :-)

När jag kom hem så kollade jag runt på nätet en stund. Sen gick jag ner till köket o städa ovanpå köksskåpen. Och sen städa jag skafferierna ovanpå kyl o frys. Det var väl behövligt alltihop. Skönt när det var gjort.
Efter de så fikade jag o Jonas lite innan vi begav oss till dagis för att hämta dom små liven.
När vi kom dit var dom ute, Hampus satt o lekte med en lastbil o Frida höll på i sandlådan med skottkärran.
Sen for vi på affärn o handla lite grejjer.

Väl hemma igen så blev det lite lunch innan sovningen. Och Hampus hade ju varken bajsat igår eller än idag, så jag provade att irritera han lite. Dock utan resultat. Så då blev det en dos klyx. Sen la vi ner dom i sina sängar. Men jag märkte att han hade ont i magen. Gick dit efter en stund o tog upp han o masserade magen otryckte benen mot magen. De som kom då va mest pruppar. Men efter en liten stund så la jag han på skötbädden o irriterade lite me termometern o då kom kalaset. Efter det somnade han som en stock i sängen och har nog sovit i snart 2 tim. Stackarn !!!
 När jag hade lagt dom va jag ut o frisera lite buskar...........

Ska ta o väcka dom snart  så dom inte sover allt för länge. Sen blir det middag; Köttbullar, makaroner o brunssås.
Vi ska åka ner på jobbet med en matlåda åt Jonas till 17.15 oxå.

Ha det bra!!!
Kram kram alla vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0