Lördag !

Ja då var det helg då !!!
Min lördag bestod av arbete först o främst. Fast dock bara 4 timmar, 12.00-16.00.

Så efter att vi ätit frukost hela familjen tillsammans så gjorde vi oss i ordning för en prommis in på stan innan jag skulle gå o jobba. Va på stan o spanade på vinterdojjor till lilleman. Men alla va på tok för dyra. hade ingen lust att lägga ut 600-700 kr på skor till han. Fanns en billigare variant för cirka 350:- men
då va minsta storleken 22 :-( Vilket blir typ 2 storlekar för stort. Så vi får avvakta!!!! En vacker dag springer man på nått fynd :-)

Så slutligen gick vi in på dollar för att köpa sprayfärg till barnen eljeep som Jonas håller på att fixa i ordning. Tror att den kommer att blir riktigt fin :-)
Sen gick dom hem igen o jag började o jobba. Barnen hade varit så trött så dom hade somnat i vagnen på vägen hem. Hampus hade först tippa åt sidan o somna sittandes o sen hade Frida tippa mot Hampus o somna. Gullungarna mina!!!

Så när jag slutade så mötte Jonas o barnen upp mig för att käka pizza. Va ett tag sen vi unnade oss en pizza så idag blev det dagens middag.
Så när vi satt där ringde Farfar o Dessan o sa att dom tänkte titta ner på fika. Så då blev de lite fika när dom kom. Dessan hade med sig en påse med Kinapuffar, vilket blev poppis hos Hampus o Frida.
Så det slutade med att jag, farfar o Jonas satt o surra vid köksbordet och barnen o Dessan satt på golvet o lekte i barnens rum.
Så vid halv 8 åkte dom hem o det var läggdags för barnen.

Kram kram alla vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0