Tisdag !

Hej på er!!!

Har inte så mycket att skriva idag ..........Men det går bara bra på dagis för Hampus o Frida. Dom trivs som fisken i vattnet :-)
Igår på vägen hem från dagis så sjöng Frida om spindeln som klättra upp för tråden.........
Blev för övrigt en lugn dag i går. Jag passade på att tvätta undan all tvätt jag hade. Sen när Jonas for o träna vid kvart över 5 så gick jag o barnen på en prommis. Burr burr .......va kallt de börjar att bli nu. O när vi kom ut från Hemköp så var det ju mörkt ute. Så nu blir det till att lägga med reflexvästarna våra under vagnen. Bra att ha!!!!!

Idag medans barnen va på dagis så passade jag på att damma, dammsuga o torka golven. Behövdes verkligen. Hann även med att vika en del tvätt. Skönt o få sånt gjort när dom är på dagis.
Blir väl en prommis senare i em oxå.

Imorron onsdag så får barnen sovmorron. Då börjar dom 11.00 till 15.30. Jag ska nämligen jobba 12-19.15. Så då får dom käka lunch o sova där. Så kommer Jonas o hämtar dom när han slutar.

Kram kram alla vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0