Jobbvecka!!

Denna vecka har det blivit en hel del jobb för mej. Kul kul :-)
Så det har blivit långa dagar för barnen på dagis. Det har märkts på em/kvällen och på morronen.
En morron när vi skulle fara så låg Frida kvar på köksgolvet med tutten i mun o myste med Bamse o filten. Då va hon trött. Men det blev full fart på henne då vi kom på dagis.

Idag är jag ledig så då blir det kort dag 8.00-11.00. Så idag blev det 1 timmes sovmorron. De va skönt!!!
Imorron blir det jobb för min del. Men Jonas är ledig för han går ju av i natt vid 00.30. Så hon som är samordnare frågade mej igår när jag hämtade barnen. "Ja men ska dom gå 8-11 på fredag då, så får Jonas sova lite". Ja gärna sa jag om de går bra för er så. Men det blir från 06.30 eftersom jag börjar 07.00.
Kanonbra dagispersonal säger jag bara! Guld värd!!!!!!!

Imorronkväll ska Fredrik (en jobbarkompis till mig) o Jonas åka o träna vid 18 tiden. Senare blir det Idolkväll hos oss med Fredrik o Angelica.

Söndagen blir nog rätt lugn skulle jag tro. Inget inplanerat iaf. Så vi får se vad som händer.

Innan vi skulle till dagis tidigare imorse så tog Frida upp Jonas foppatoffel från hallgolvet. Men det där e ju pappas toffel den ska vi inte ha nu, sa jag åt henne. Då la hon toffeln mot kinden och sa" pappa pappa" typ. Hon såg så gullig ut. Saknar nog honom kanske. Dom har ju inte sett varann sen i söndags kväll. Dom ha ju gått om varann med tanke på att han jobbar em denna vecka.

Ha en bra dag!!!

Kram kram alla vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0