Helg igen!!!

Ja då var det helg igen då.......

Ena dagen är det typ minus 4-5 grader kallt o nästa dag är det plus 4-5 grader o regn. Växlande väder!!!!
Idag är Jonas ledig så han följer med på samtalet på dagis vid 10.30. Det är uppföljningssamtal av inskolningen. Känns bra att dom har ett sånt så får man höra hur det går o så.

Sen så ringde Linda en jobbarkompis från Dollar o frågade om jag hade lust att jobba idag. Visst de kan jag väl!!!! Så det blir jobb för min del mellan 12-19.15. Så jag stänger med Angelica.......2 blondiner , ja de kan bli kul!!!!! Men vi har ju Securitas vakten med oss oxå. Det känns skönt o ha han där!!!

Sen blir väl kvällen rätt lugn skulle jag tro. Blir väl idol ikväll. Temat ikväll tro ja va Michael Jackson. Tror att det kan bli en bra Idol kväll.

Imorron drar vi nog till Härnösand o storhandlar på Coop Forum. Och inhandlar blöjor till barnen på Lidl. Eller så blir det på söndag. Inget bestämt ännu.

Hoppas att ni har det bra mamma o pappa i Tunisien!!?!?!?!?

Kram kram alla vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0