Fotografering!!!!

Ja idag var det dags för fotografering på dagis!!! Spännande o se hur det skulle gå. Brukar ju inte vara så lätt o få Frida o vilja o knäppa kort nu för tiden. O idag skulle dom knäppa syskonkort o gruppkort me dom andra barnen.
Klädde dom i rätt kläder innan jag lämna dom o så tog jag me borste o hårspännen som Frida kunde ha sen vid fotograferingen.

Frida var klädd i rosa tights o en randig Bamsetunika. (vad annars:-) hehe .........) Sen hade dom satt upp 2 hårspännen på henne. Och Hampus hade bruna mysbrallor o en grön tröja med nån roliga gubbe på.

Så en liten stund efter att jag hade lämnat dom var det dags för fotografering.  Men jag lämnade dom o for som vanligt. Föräldarna fick absolut inte vara med i lokalen. O de e jag glad för.

Så när vi kom o hämta dom så satt dom i sandlådan o lekte tillsammans. O då fick vi höra av fröken Maggan att fotografen hade haft sin "assistent" med sig. Nämligen katten Jansson!!!! Vilken bra sammanträffande sa jag till henne då. Så efter gruppfotot hade Frida smygit fram till katten Jansson o kramat om honom o bärt runt han lite.


       


Det hade gått så bra för Hampus o Frida o knäppt syskonkortet. Dom hade skrattat o va så glad sa fröknarna. Så det låter ju lovande inför resultatet av korten om några veckor. Längtar efter att få se resultatet.

Kram kram alla vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0