Ny vecka framför oss

Ja då var det måndag igen då. Veckorna bara springer iväg känns det som!!!

 Idag har det varit jobb för min del mellan 7-14. Hampus skulle på bvc kl.13.15 för vägning o mätning. Så Jonas klev upp o skjussade mig imorse. Så då fick dom ta bilen in. Sen kom dom o hämtade mig då jag slutade.
Då var klockan så pass mycket att det var bara för Jonas att åka hem o lämna av oss. Så han fick ta bilen o fara o jobba.Han kommer hem 00.30 då vi ligger o sover.

Hampus o Frida fick ta en sen lunch o sovning när vi kom hem. Sen åt jag o Frida lite ris, grillad kyckling  o bea sås. Frida mumsade i sig mestadels kyckling som hon doppade i såsen. Dopp dopp!!!Det verkade vara en favorit.
För Hampus blev det lasange........
Efter maten blev det lite lek medans jag diskade. Båda 2 gillar att vara i skafferiet o kolla läget. Förra veckan hittade Frida hårda tacobröd där, som hon stod o mumsade i sig. Sen hittade vi bara en tom låda där.
Nu ska vi softa lite vid tvn innan det är läggdags. Ska se hur det går om Frida accepterar läggning utan välling o tutte ikväll oxå. Igår fick hon macka o mjölk till kvällsfika. O de gick hem. Sen fick hon lägga sig utan tutte. Hon låg o surra ett bra tag men till slut så somna hon. Tycker att hon har bitit sönder så många tuttar på sistone.

Ha de bra......Kram på er alla



Lillprinsen våran !!!!
(Bilden är tagen i Februari)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0