31 mars!!!!

Ja då har mars månad sprungit iväg o det har hunnit bli 1 april. Se upp så du inte blir lurad.......hihihi

Idag har jag jobbat mellan 7-14. Har varit bra med folk i farten så här i början på veckan.Kul när det är lite tempo.....
Efter jobbet for jag hem o hämta jonas o skjussa han på jobbet så jag fick ha bilen. Skulle ju fara o lämna Frida hos mormor o morfar i Långsele. Så eftermiddagen bestod av att packa till Frida o ge henne o Hampus käk innan vi skulle bege oss uppöver.

Innan Långsele så titta vi förbi farfar o Dessan en sväng oxå. Efter det så blev det Långsele.
Väl framme där så var det kvällskäk för barnen. Hampus fick lite gröt o Frida "Lell". Mamma, pappa o jag tog en fika. Sen for jag o Hampus hem. O Frida gjorde sig i ordning för sängen. Innan vi for så fick hon kissen o filten av mej. Hon börja genast o mysa med dom på en gång. Därefter gick Frida o mormor iväg till sängen o vi for hem.
Känndes lite konstigt att bara ha en unge med sig hem.

Så nu är det packat o klart för att bege oss av mot Uppsala o Akademiska sjukhuset imorron den 1 april.
O snart kommer Jonas hem oxå.......
Sov så gott alla och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0